Dozownik na płyn do naczyń

Tematy

 

nowa płyta DaNiElSa


Witam,
Czym myjecie swoje Auta? Czy zwyczajny ludwik do mycia naczyn moze
zaszkodzic na blachy auta?


Witam
Ja myje samochod biezaca woda i szczotka do mycia samochodow. Ostatnio
uzywam koncetratu sonaxa - stwierdzilem ze lepiej rozpuszcza owady i inne
swinstwa niz tradycyjne plyny do mycia naczyn. Z wiaderkiem wokol samochodu
nie biegam, gdyz znalazlem na to inne lepsze rozwiazanie - w sklepach
ogrodniczych mozna czasami kupic dozownik do nawozu mocowany do
szybkozlaczki przed pistoletem natryskowym. Za pomoca tego urzadzenia
pokrywam samochod piana prosto z weza a po myciu rowniez hydrowoskiem.



kochani meble z Ikea to pryszcz w składaniu - jedna sprawa jest ważna -
kolejność zgodna z instrukcja zaoszczędzi ci czasu i problemów - bez
uproszczeń. Co do wycinania otworów pod baterię to w Ikea masz takie narzędzie
za chyba 30 zł. MOżesz nim wyciąc otwór pod baterie czy pod dozownik płynu do
mycia naczyń. Wycinanie otworów w blacie to juz troszke techniczna sprawa -
potrzebujesz wyrzynarkę i komplet dobrych brzeszczotów nawet jak kupisz
Agosramę czy inną Toye to już 40 zeta brzeszczoty 15 plus oczywiscie wiertarka,
wiertła do betonu i do drewna, jakieś narzędzia do poziomowania wszystkiego,
rysowania itd jak nie masz tego wszystkiego plus nie specjalnie lubisz spędzać
wieczory w ten sposób to 10% za montarz to jest naprawdę dobra cena.



Zlewozmywak graniotwy 1,5 komory
Witam, czy ktos moglby mi doradzic gdzie moge znalezc granitowy zlewozmywak
1,5 komory? tylko taki zebym miala jeszcze miejsce zamiescic tam dozownik (na
plyn do naczyn)? bede miala zmywarke i chialabym zeby ten zlewozmywak byl jak
najmniejszy a jednak posiadal te 1,5 komory (jasne ze bez ociekacza). Czyli
coś poniżej 90cm, a jednak z miejscem na dozownik!



Jak już poprzednicy pisali szerokie i głębokie szuflady, a do tego koniecznie
hamulce. W ogóle hamulce gdzie się tylko da:) Ja mam w blacie obok zlewu
dozownik na płyn do naczyń, eleganckie i praktyczne rozwiązanie, polecam.
Bateria z wyciąganą wylewką też się sprawdza. A jak masz odpowiednie miejsce i
możliwości, to kosztem szafek radzę zrobić małą spiżarnię, moja ma ok.
120x100cm ale ile w niej można pomieścić! Dla mnie to najlepsza rzecz z mojej
kuchni, no może oprócz zmywarki;)



Dozownik do płynu do mycia naczyń
Witam
Zastanawiam się nad zamontowaniem w zlewie dozownika do płynu do mycia
naczyń. W związku z tym mam pytanie jak to się sprawuje, chodzi mi o
dostępność do tego pojemnika i czy można zamontować go w zlewie 60 cm, chodzi
mi o ten model
www.mizar.pl/opis.php?t=Zlewozmywak%20Franke%20MON%20/%20MOL%20660%20Mikado&towID=1471&katID=201&katGl=132&strona=2

Z góry dziękuję za odpowiedzi.



Też mam dozownik i bardzo sobie go chwalę odpada problem oblepionej butelki z
płynem do naczyń gzie ma stać. mój dozownik kupiłam w castoramie i kosztował
około 40,00 zł mam go 5 lat i nic się złego z nim nie dzieje. Otwór
wywierciliśmy sami-są do kupienia w praktikerze czy castoramie takie nakładki
do wiertarki zwykłej które wiercą otwory. Nie jest to duży koszt i możan
spokojnie zrobić samemu. Dozownik napełniam odkręcając pojemnik pod szafką
zlewozmywakową wbudowaną w blat. Mając zmywarkę nie częściej niż co drugi
miesiąc.



co zrobić z tym zlewozmywakiem????
witajcie, mam pytanie odnośnie zlewozmywaka- kupiłam taki owalny, z komorą po
lewej stronie a ociekaczem z prawej.

Teraz chciałabym go "przełożyć" , tak aby komora była z prawej.
Jednak zlew ma otwór na dozownik na płyn do mycia naczyń, który po zamianie
będzie z samego brzegu, i wtedy utrudnione będzie korzystanie z niego, oraz
same zmywanie będzie niewygodne.

co mam zrobić,aby mieć komorę z prawej strony? Da radę jakoś "zakleić" czy
"zatkać" ten otwór??

pzdr-agnes



nie takie małe
1. jak pod dozownikiem z mydłem, butlą z płynem do naczyn, itp stoi woda, to
zawsze muszę ja stamtąd uwolnić - podnoszę i czekam zą spłynie lub przestawiam
przedmiot w inne-suche miejsce :)
2. pranie zawsze musi wisieć ładnie powieszone na strychu lub na suszarce; tzn
prosto, bez zagięć, wogóle równiutko :)
3. to samo z recznikami w łazience
4. w kosmetyczce rzeczy stoją zawsze na swoich miejscach, nie daj Boze, jak coś
sie przewróci ;)
5. zawsze poprawiam po kimś firanę w moim pokoju
6. ..jak sobie przypomnę, to dopiszę.

Swoja droga, moje przyzwyczajenia chyab odstraszają skutecznie, bo nadal
siengielką jestem ... :/



szafki pod sufit bo w przeciwnym razie masz stracone wiele miejsca- szczególnie
jak masz mała kuchnię np w bloku

zmywarka to nr 1 u mnie
no i ostatnio zainstalowałam sobie dozownik na płyn do mycia naczyń- o coś
takiego- super sprawa, butelki się nie walaja. a mimo iż ma się zmywarkę czasem
używam płynu
www.republika.pl/allegrozdiecia/caldozownik.jpgdozownik


Designed by Finerdesign.com